Személyes pályázati tájékoztatás

Forrás: eu-info

Gyorsabb és költségtakarékosabb ügyintézést tesz lehetővé a Mezőgazdasági és Vidékfejlesztési Hivatal ügyfélszolgálai rendszerének jelenlegi fejlesztése. A hivatal csütörtökön az MTI-vel azt közölte: a korszerű rendszer bevezetésével - amelyre a hivatal 400 millió forintnyi támogatást nyert el az Új Széchenyi Terven keresztül – az ügyfélszolgálat még hatékonyabban tudja segíteni az ügyfeleket a támogatási lehetőségek kihasználásban.

Gyorsabb és költségtakarékosabb ügyintézést tesz lehetővé a Mezőgazdasági és Vidékfejlesztési Hivatal ügyfélszolgálai rendszerének jelenlegi fejlesztése. A hivatal csütörtökön az MTI-vel azt közölte: a korszerű rendszer bevezetésével - amelyre a hivatal 400 millió forintnyi támogatást nyert el az Új Széchenyi Terven keresztül – az ügyfélszolgálat még hatékonyabban tudja segíteni az ügyfeleket a támogatási lehetőségek kihasználásban.

A fejlesztés révén, függetlenül attól, hogy az ügyfél személyesen, telefonon vagy online jelentkezik be, minden rá vonatkozó, információ megjelenik az ügyintéző előtt. A korábbi ügyféltörténet gyors és hatékony áttekintése után már személyre szabott tájékoztatás, segítség nyújtható – hangsúlyozták.
Kiemelték: az így kialakított ügyfélprofil használatával az érintettekhez azok az információk jutnak el, amelyekre ténylegesen szükségük van.

vissza »
Keresse lapunkat a Facebookon!
Archívum - utolsó megjelent számaink
2024. október
2024. szeptember
2024. augusztus
2024. július
2024. június
2024. május
2024. április